dscn2574_v2Ne az vegye el az erőnket, hogy megpróbálunk nehézségeinkkel, problémáinkkal együtt élni, inkább szabadítsuk fel magunkat, és fordítsuk ezt az energiát a szárnyalásra, fejlődésre. Hiszem, hogy képesek vagyunk a változásra. Ne várjunk a végsőkig, amikor már alig bírjuk lelki terheinket cipelni, hanem tegyük meg a bátor lépéseket magunkért, most.

Bár korábban gazdasági területen dolgoztam, mindig is szerettem az emberekkel beszélgetni, meghallgatni őket. Emellett fontosnak tartottam az önismeretet is. Az “ismerkedés” és az “önismerkedés” azonban többnyire csak érdeklődés szintjén volt jelent az életemben, egészen addig, amíg el nem mentem kineziológiai kezelésre egy magánéleti probléma miatt. A módszer rövid idő alatt látványos javulást hozott az életemben és elkezdett mélyebben is foglalkoztatni ez a világ.  Így találtam rá egy “véletlen” folytán a Bach virágterápiára, ami azóta is szerves része az életemnek. Akkoriban csak magam és családtagjaim, barátaim segítésére fordítottam a tanultakat, bár az eredmények és változások időről időre ámulatba ejtettek.  Majd egy hosszabb külföldi tartózkodás után úgy éreztem, hogy változtatni szeretnék az életemen és sokkal nagyobb hangsúlyt szeretnék fektetni erre a területre. A gazdasági pályával szakítva levizsgáztam a természetgyógyászati alapmodulokból, és kineziológiából ( 3 in 1 One Brain módszer), valamint tanultam reikit, lélekhang terápiát, ásványgyógyászatot, és eljutottam velük olyan szintre, ahol már másoknak is segítségére tudok lenni. Ugyanakkor ezen módszereket saját magam fejlődésére is használom, folyamatosan tapasztalva jótékony hatásukat. A tanulás továbbra is fontos eleme az életemnek, legyen az akár iskola, vagy maga az élet…

Ha úgy érzed Te is szeretnél változtatni az életeden és van bátorságod szembenézni a nehézségeiddel, szeretettel várlak kezeléseimen, hogy megtaláljuk együtt a megoldást!

Egy személyes találkozás reményében, szeretettel: Hebők (Rákóczy) Andrea

Majd minden website rendelkezik egy rólunk, cégünkről, bemutatkozás, vagy hasonló oldallal. Sok esetben hívom fel a figyelmet arra, hogy kiemelten kell foglalkozni az ott található tartalommal, de sajnos erre általában már nem marad energia, türelem, pénz, stb.

Örömmel vettem, mikor legutóbb egyik kedves ügyfelünk kifejezetten a bemutatkozó oldaluk rendbetételével keresett meg minket. Gondoltam megírom, hogy mire kell figyelned, hogyan érdemes “tálalnod” céged, magad, azaz mi legyen ezen az oldalon. Sok olyan oldalt látok, ahol egy-két mondat szerepel bemutatkozásként, ami azt láttatja, hogy nincs mit mondanod. Érdemes egy pillantást vetned az analitikádra, meg fogsz lepődni, hogy milyen látogatott ez az általánosan elhanyagolt oldal, különösen e-commerce site-oknál.

Alapvetések

Ez az az oldal, ahol kapcsolatot tudsz kialakítani a látogatóiddal. Akik elnavigálnak ide, azok már kifejezetten érdeklődnek a céged, vagy te irántad, tehát nincs más hátra, mint érzelmi kötődést kialakítani. Itt a száraz, unalmas szöveg nem fog működni, valahogyan meg kell különböztetned céged, magad. Hogy ezt milyen eszközökkel tudod elérni?

A csapat, a személyiség ereje

Minden csapat más, minden ember más, egyedi személyiséggel vagyunk megáldva. Tehát nincs más dolgod, mint “személyessé” tenni ezt az oldalt. Beszélj a cégedben dolgozókról, magadról! Persze azt tudnod kell, hogy ez megosztja majd a látogatókat, de az nem baj! Ha a látogatónak már ezen a ponton unszimpatikus a céged, vagy te, akkor jobb is, hogy nem keveredtek üzleti kapcsolatba. A kémia úgysem lenne meg, így a közös munka sem működne, akkor meg minek.

Sztori, sztori, sztori

Írtam egy posztot a saját blogomon arról, hogy miért fontos a történetmesélés, ha nem olvastad, akkor ajánlom, mielőtt továbblépsz. Szóval: TÖRTÉNET! Meséld el a céged, a saját történeted. Ne száraz bullet pointokba szedett listát gyárts, hanem írd le azokat az eseményeket, melyek a céged, vagy a te életutadban fordulópontnak számítottak. Ne félj az érzelmektől, fűszerezd vele a szöveget. Beszélj úgy, mintha ember lennél és nem egy gép! Felejtsd el a B2B (business to business) gépies gondolkodást, inkább koncentrálj a P2P (people to people)-re. A történet része legyen a víziód is. A látogatóid, ügyfeleid téged, titeket akarnak megismerni, benned, bennetek akarnak megbízni és nem egy logóban.

image

Fotó

Ha cégről, ha magánemberről van szó, legyen fotó a mozgatórugónak számító emberekről, rólad (vagy a csapatról). Mosolyogj(atok)! Ki akar búval bélelt embereket bámulni? Pláne velük dolgozni? Az is jó, ha az irodáról, a munkahelyről is teszel ki fotót, de azon is legyen(ek) ember(ek)! Jó lehet, ha “beállított” fotót használsz, de sokkal jobb, ha az adott egyén személyiségét tükrözi vissza a kép, nem kell senkinek a stock photo feeling. A tuti, ha olyat csinálsz a képen, amit egyébként is szeretsz.

Még mindig sztori

A fotók alatt legyen rövid, tömör történet az emberről, csapatról. Mit szeret(nek) csinálni, mivel foglalkoznak, foglalkozik, mióta csinálják, csinálja. A finom humor megengedett, de csak akkor, ha van.

Mit mondanak mások

Ne feledd, a legjobb, ha mások mondják el, hogy milyen vagy, hogyan dolgozol. Az ügyfelek véleményei (fotóval, névvel, titulussal) építik legjobban a bizalmat irántad, a céged iránt. Remélem már mondani sem kell, hogy ez is egy mini történet legyen, ne abból álljon, hogy te vagy a legjobb és legmegbízhatóbb, bla-bla.

Kontakt adatok

Végül ne feledd el a megadni a kapcsolati adatokat az oldal végén, különösen a social media linkeket tedd ki, ahol jó esetben további benyomásokat szerezhet a látogató. Lehet, hogy elsőre nem fog vásárolni, üzletet kötni veled, a cégeddel, de az biztos, hogy elraktároz téged az agyában és ha jól csináltad, később kapcsolatba fog lépni veled.

– See more at: http://blog.fps.hu/post/51572513410/bemutatkozas-about-us#sthash.dJu5GfBG.dpuf

Majd minden website rendelkezik egy rólunk, cégünkről, bemutatkozás, vagy hasonló oldallal. Sok esetben hívom fel a figyelmet arra, hogy kiemelten kell foglalkozni az ott található tartalommal, de sajnos erre általában már nem marad energia, türelem, pénz, stb.

Örömmel vettem, mikor legutóbb egyik kedves ügyfelünk kifejezetten a bemutatkozó oldaluk rendbetételével keresett meg minket. Gondoltam megírom, hogy mire kell figyelned, hogyan érdemes “tálalnod” céged, magad, azaz mi legyen ezen az oldalon. Sok olyan oldalt látok, ahol egy-két mondat szerepel bemutatkozásként, ami azt láttatja, hogy nincs mit mondanod. Érdemes egy pillantást vetned az analitikádra, meg fogsz lepődni, hogy milyen látogatott ez az általánosan elhanyagolt oldal, különösen e-commerce site-oknál.

Alapvetések

Ez az az oldal, ahol kapcsolatot tudsz kialakítani a látogatóiddal. Akik elnavigálnak ide, azok már kifejezetten érdeklődnek a céged, vagy te irántad, tehát nincs más hátra, mint érzelmi kötődést kialakítani. Itt a száraz, unalmas szöveg nem fog működni, valahogyan meg kell különböztetned céged, magad. Hogy ezt milyen eszközökkel tudod elérni?

A csapat, a személyiség ereje

Minden csapat más, minden ember más, egyedi személyiséggel vagyunk megáldva. Tehát nincs más dolgod, mint “személyessé” tenni ezt az oldalt. Beszélj a cégedben dolgozókról, magadról! Persze azt tudnod kell, hogy ez megosztja majd a látogatókat, de az nem baj! Ha a látogatónak már ezen a ponton unszimpatikus a céged, vagy te, akkor jobb is, hogy nem keveredtek üzleti kapcsolatba. A kémia úgysem lenne meg, így a közös munka sem működne, akkor meg minek.

Sztori, sztori, sztori

Írtam egy posztot a saját blogomon arról, hogy miért fontos a történetmesélés, ha nem olvastad, akkor ajánlom, mielőtt továbblépsz. Szóval: TÖRTÉNET! Meséld el a céged, a saját történeted. Ne száraz bullet pointokba szedett listát gyárts, hanem írd le azokat az eseményeket, melyek a céged, vagy a te életutadban fordulópontnak számítottak. Ne félj az érzelmektől, fűszerezd vele a szöveget. Beszélj úgy, mintha ember lennél és nem egy gép! Felejtsd el a B2B (business to business) gépies gondolkodást, inkább koncentrálj a P2P (people to people)-re. A történet része legyen a víziód is. A látogatóid, ügyfeleid téged, titeket akarnak megismerni, benned, bennetek akarnak megbízni és nem egy logóban.

image

Fotó

Ha cégről, ha magánemberről van szó, legyen fotó a mozgatórugónak számító emberekről, rólad (vagy a csapatról). Mosolyogj(atok)! Ki akar búval bélelt embereket bámulni? Pláne velük dolgozni? Az is jó, ha az irodáról, a munkahelyről is teszel ki fotót, de azon is legyen(ek) ember(ek)! Jó lehet, ha “beállított” fotót használsz, de sokkal jobb, ha az adott egyén személyiségét tükrözi vissza a kép, nem kell senkinek a stock photo feeling. A tuti, ha olyat csinálsz a képen, amit egyébként is szeretsz.

Még mindig sztori

A fotók alatt legyen rövid, tömör történet az emberről, csapatról. Mit szeret(nek) csinálni, mivel foglalkoznak, foglalkozik, mióta csinálják, csinálja. A finom humor megengedett, de csak akkor, ha van.

Mit mondanak mások

Ne feledd, a legjobb, ha mások mondják el, hogy milyen vagy, hogyan dolgozol. Az ügyfelek véleményei (fotóval, névvel, titulussal) építik legjobban a bizalmat irántad, a céged iránt. Remélem már mondani sem kell, hogy ez is egy mini történet legyen, ne abból álljon, hogy te vagy a legjobb és legmegbízhatóbb, bla-bla.

Kontakt adatok

Végül ne feledd el a megadni a kapcsolati adatokat az oldal végén, különösen a social media linkeket tedd ki, ahol jó esetben további benyomásokat szerezhet a látogató. Lehet, hogy elsőre nem fog vásárolni, üzletet kötni veled, a cégeddel, de az biztos, hogy elraktároz téged az agyában és ha jól csináltad, később kapcsolatba fog lépni veled.

– See more at: http://blog.fps.hu/post/51572513410/bemutatkozas-about-us#sthash.dJu5GfBG.dpuf